Publicerad 2026-06-28 15:52 av Måsliv 2.0




Får man vara glad?

Är bekymrad för grundvattnet

Är bekymrad för växtligheten
 
Är bekymrad för djuren
 
Men 
 
jag bara älskar denna värme!




Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren Måsliv 2.0 med Poeter.se id #233352 innehar upphovsrätten