Publicerad 2006-10-28 21:09 av ängel utan vingslag
Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren ängel utan vingslag med Poeter.se id #7682 innehar upphovsrätten
jag borde väl ha lärt mig nu,
jag borde väl ha lärt mig nu
att du gör så där ibland
och hur hjärtan går sönder
och hur man lagar dem igen
jag borde väl ha lärt mig
att det du säger kanske inte är så allvarligt
att jag inte ska ta det så hårt
att det ändå aldrig händer någonting
fast än du önskar
eller inte önskar
pepparpeppar
jag borde väl ha lärt mig nu
att man inte ska gå så nära kanten,
för då trillar man ner
jag vill inte vara utan dig
jag vill inte gå utan dig
gå inte utan mig
svik mig inte dåhh.
jag borde väl ha lärt mig nu
det borde jag verkligen,
men varje gång blir jag rädd
och sen inte mer
Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren ängel utan vingslag med Poeter.se id #7682 innehar upphovsrätten