Publicerad 2006-10-28 21:09 av ängel utan vingslag




jag borde väl ha lärt mig nu,

jag borde väl ha lärt mig nu

att du gör så där ibland
och hur hjärtan går sönder
och hur man lagar dem igen

jag borde väl ha lärt mig

att det du säger kanske inte är så allvarligt
att jag inte ska ta det så hårt
att det ändå aldrig händer någonting
fast än du önskar
eller inte önskar

pepparpeppar

jag borde väl ha lärt mig nu

att man inte ska gå så nära kanten,
för då trillar man ner

jag vill inte vara utan dig
jag vill inte gå utan dig

gå inte utan mig

svik mig inte dåhh.


jag borde väl ha lärt mig nu

det borde jag verkligen,
men varje gång blir jag rädd

och sen inte mer





Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren ängel utan vingslag med Poeter.se id #7682 innehar upphovsrätten