Publicerad 2006-11-07 20:19 av Lilla egot




lite kärlek

Mest av allt handlar det om att veta att &-tecknet mellan du&jag egentligen är ett bindestreck...





Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren Lilla egot med Poeter.se id #11591 innehar upphovsrätten