Publicerad 2007-01-06 20:41 av Josse G




Pojkflicka

Ibland får man känslan av att
man inte är som en flicka
Man tycker mer om vad pojkarna gör
Är det ovanligt att flickor klättar i träd

Men ibland känns det skönt att vara tjej
men bara ibland...

Tänker killar det samma som vad tjejer gör
eller är vi så olika.....

Ibland vill jag vara en kille och kunna bete
mig som en riktig tölp

Men så får man väl inte göra.....

Du är väl en flicka.....

Kanske, men ändå känns det ibland lite
båda två typ.


JossG





Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren Josse G med Poeter.se id #13187 innehar upphovsrätten