Publicerad 2007-05-26 01:20 av MikaChan
Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren MikaChan med Poeter.se id #13256 innehar upphovsrätten
vännerna...
Inget är värt att leva för
Dom bästa vännerna
Dom sämsta vännerna
Dom bästa vännerna har blivit
dom sämsta vännerna som lurade mig
lurade mig till helvetet
fullt av sanning om hur allt egentligen är
Depritionen är tillbaka
och tar hon livet av sig tar han livet av sig
och då är allt över och båda två är i helvetet.
Ingen tycker om \"den fula ankungen utan bra slut\"
Ingen kommer någonsin att älska henne!
Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren MikaChan med Poeter.se id #13256 innehar upphovsrätten