Publicerad 2007-08-17 17:04 av Annelie E.B
Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren Annelie E.B med Poeter.se id #3915 innehar upphovsrätten
Jag har skrivit den här dikten till min brevvän och bästa vän Sara. Du betyder så mycket för mig<3
Brevvännen Sara
Det finns en tjej
som är den rara
och heter Sara.
Du är så långt borta,
men ändå så nära.
Vi är bästa vänner
och kommer att vara det länge.
Sara är glad och rolig
och hela hon är otrolig!
Skönheten hon har
och den kommer hon alltid ha kvar.
Du har en plats i mitt hjärta för evigt,
hoppas du tycker att det är trevligt.
Det finns ingen som dig,
Du är som en syster för mig.
Det är kul
att jag din kompis får vara
min älskade Sara!
Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren Annelie E.B med Poeter.se id #3915 innehar upphovsrätten