Publicerad 2007-08-17 17:04 av Annelie E.B

Jag har skrivit den här dikten till min brevvän och bästa vän Sara. Du betyder så mycket för mig<3


Brevvännen Sara

Det finns en tjej

som är den rara

och heter Sara.

Du är så långt borta,

men ändå så nära.

Vi är bästa vänner

och kommer att vara det länge.

Sara är glad och rolig

och hela hon är otrolig!

Skönheten hon har

och den kommer hon alltid ha kvar.

Du har en plats i mitt hjärta för evigt,

hoppas du tycker att det är trevligt.

Det finns ingen som dig,

Du är som en syster för mig.

Det är kul

att jag din kompis får vara

min älskade Sara!





Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren Annelie E.B med Poeter.se id #3915 innehar upphovsrätten