Publicerad 2007-08-22 09:45 av Paloma
Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren Paloma med Poeter.se id #7697 innehar upphovsrätten
Man kan ju inte bära sig åt hur som helst. Även om man vill gapa och skrika så får man ju bita sig i tungan och ta nya tag. Så - på med den välartade masken igen. ;)
Paus mellan maskerna
Helvetes jävlars!
Fan skit piss och fittkuksfan!
Avreagerad.
Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren Paloma med Poeter.se id #7697 innehar upphovsrätten