Publicerad 2007-10-13 16:05 av Autumngirl
Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren Autumngirl med Poeter.se id #12396 innehar upphovsrätten
Ja, jag saknar det
Ishallen
Kylan
Tränarnas rop
Musiken
Den glada känslan när man klarade något nytt
Och känslan när man misslyckades som gjorde att man sedan kunde klara det
Alla träningskompisar som gjorde att en jobbig träning blev uthärdlig
Varje gång man stod ett svårt hopp
Varje gång man fick ha isen själv och bara kunde slukas med av musiken
Varje tävling då man hade allas ögon på sig
Ja, jag saknar det!
Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren Autumngirl med Poeter.se id #12396 innehar upphovsrätten