Publicerad 2007-10-24 19:06 av Autumngirl
Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren Autumngirl med Poeter.se id #12396 innehar upphovsrätten
Dagbok 24/10
Jag ska vara ärlig. jag hade verkligen aldrig trott att vi skulle bli så bra vänner som vi är idag. Det är helt galet. Vi kom inte alls överrens förra hösten, och nu är vi oskiljaktiga.
Leka One tree Hill nere i gympasalen, det kan man bara göra med er.
Att dansa sig svettig till Fågeln Roger, ja det kan man också bara göra med er
Att göra chokladbollar och sen äta upp allt inom 5 minuter, det är också något man bara kan göra med er.
Vi kommer bara ha 3 år tillsammans. Nu är det bara 2 år kvar. Lite mindre. jag vill inte att tiden ska ta slut.
Fan vad jag älskar er! <3<3<3
Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren Autumngirl med Poeter.se id #12396 innehar upphovsrätten