Publicerad 2007-11-22 09:49 av Paloma
Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren Paloma med Poeter.se id #7697 innehar upphovsrätten
Jag vet att jag är helt otrendig i detta ställningstagande. Men kanske finns det ännu någon därute som kan behöva känna att du inte är ensam...?
Motvalls kärring - moi?
Jag vill inte va
motvalls och besvärlig, men -
(viskar)
Jag gillar julstök
:-0
Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren Paloma med Poeter.se id #7697 innehar upphovsrätten