Publicerad 2008-01-04 23:39 av NågonAnnans

flashback!


I vår säng...

vi låg där sammanflätade till armar och ben
kärleksfullt
i vår stora mjuka säng
låg och tittade i taket
och drömde
men vi drömde om helt olika saker

Du var glad, upprymd och lycklig

MEN

jag var ledsen, vilsen och missmodig

för inuti mig har det alltid fattats någonting
jag har alltid längtat bort
utan att igentligen veta vart

MIN

oförmåga att höra ihop

alltid har jag vandrat ensam.





Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren NågonAnnans med Poeter.se id #19302 innehar upphovsrätten