Publicerad 2008-01-04 23:39 av NågonAnnans
Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren NågonAnnans med Poeter.se id #19302 innehar upphovsrätten
flashback!
I vår säng...
vi låg där sammanflätade till armar och ben
kärleksfullt
i vår stora mjuka säng
låg och tittade i taket
och drömde
men vi drömde om helt olika saker
Du var glad, upprymd och lycklig
MEN
jag var ledsen, vilsen och missmodig
för inuti mig har det alltid fattats någonting
jag har alltid längtat bort
utan att igentligen veta vart
MIN
oförmåga att höra ihop
alltid har jag vandrat ensam.
Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren NågonAnnans med Poeter.se id #19302 innehar upphovsrätten