Publicerad 2008-02-19 22:40 av LassO




Så kan de va...


I en belägenhet

Hamnade en olägenhet

Som är sanitär

Det tär och skapar misär

Och gör även någon het

Lite sisådär


Och franska fjärilen skriker rätt ut

För fan kan ingen göra nåt

Åt det som måste få ett slut

Men den som inte förstått

Får tänka nån minut

På vem som ska stänga sin trut….





Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren LassO med Poeter.se id #18104 innehar upphovsrätten