Publicerad 2008-02-24 16:11 av Paloma

Ska man inte visa när man blir arg? Eller ledsen? Är det \"barnsligt\"?


Känslor är fult


Råkade visa

mina känslor - fick frågan:

Manodepressiv?





Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren Paloma med Poeter.se id #7697 innehar upphovsrätten