Publicerad 2008-02-24 16:11 av Paloma
Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren Paloma med Poeter.se id #7697 innehar upphovsrätten
Ska man inte visa när man blir arg? Eller ledsen? Är det \"barnsligt\"?
Känslor är fult
Råkade visa
mina känslor - fick frågan:
Manodepressiv?
Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren Paloma med Poeter.se id #7697 innehar upphovsrätten