Publicerad 2008-03-22 12:49 av Sagolik trollunge




Älskling, jag vet att du har lämnat mig (men snälla kom tillbaka och kyss min panna igen)




Älskling du vet
du är inte här.
Och jag är
ensam.
Så jävla ensam.
Älskling,
är du ensam ?


Jag vill att vi
ska hålla
kärlek mellan
händerna igen,
som vi alltid gjorde
förut.
Kommer du ihåg ?
förut, förut, förut, förut, förut, förut, förut




Älskling,
kommer du ens ihåg
mig ?
Eller har du
glömt allting ?
Jag har inte
glömt.

Och jag tror jag
saknar dig.



Älskling







Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren Sagolik trollunge med Poeter.se id #17513 innehar upphovsrätten