Publicerad 2008-04-11 19:17 av Popo
Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren Popo med Poeter.se id #19541 innehar upphovsrätten
Ett år har snart gått o jag älskar min Victoria ännu:)
Ett år med dej
Första gången
jag
såg
dig
blev jag kär
ja
du är ung
men kärlek har ingen ålder
vi träffades
du
och
jag
vi kysstes
myste
och hade trevligt.
Gick på Kinarestaurang där jag beställt bord.
Visst har vi bråkat
och
varit
arga på varandra
det är sånt som hör till.
Ett år med dej har varit underbart
du gjorde så att jag
tycker om livet igen
tack älskling.
Vad som än händer
om det någongång tar
slut
kommer jag
alltid älska dig.
Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren Popo med Poeter.se id #19541 innehar upphovsrätten