Publicerad 2008-05-11 00:18 av Fnurk




Andetag

Andas.
Är något man bara gör,
men jag andas
en gång för mycket.

Mitt hjärta slår
en gång för lite

Tänk om man kunde leva
utan att andas
och utan att hjärtat skulle slå

kanske skulle jag kännas
bättre då?





Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren Fnurk med Poeter.se id #21297 innehar upphovsrätten