Publicerad 2008-05-13 23:16 av tjort
Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren tjort med Poeter.se id #8565 innehar upphovsrätten
och jag har inga vänner men jag ler ändå
-
-
| . . Tack för att du skrämde skiten ur mig och lärde mig att kärlek är värdelös. (Hur ska jag någonsin kunna älska igen?) . Solen skiner och jag har inga vänner men jag ler ändå. För känslor är illusioner och vänner är förtäckta fiender. . (Ni vet, man kan beställa personbevis från Skatteverket. Jag beställer sådana Bevis på att jag existerar bara för att se om det verkligen är sant.) För ibland betyder "15 MISSADE SAMTAL" bara ännu en avbokad tid och att inte ens mamma orkar oroa sig längre. |
Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren tjort med Poeter.se id #8565 innehar upphovsrätten