Publicerad 2008-05-13 23:16 av tjort




och jag har inga vänner men jag ler ändå

-

-
.
.
Tack för att du skrämde skiten ur mig
och lärde mig att kärlek är värdelös.
(Hur ska jag någonsin kunna älska igen?)
.

Solen skiner
och jag har inga vänner
men jag ler ändå.
För känslor är illusioner
och vänner är förtäckta fiender.

.
(Ni vet, 
man kan beställa personbevis
från Skatteverket.
Jag beställer sådana
Bevis på att jag existerar
bara för att se
om det verkligen är sant.)

För ibland betyder 
"15 MISSADE SAMTAL" 
bara ännu en avbokad tid
och att inte ens mamma
orkar oroa sig längre.





Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren tjort med Poeter.se id #8565 innehar upphovsrätten