Publicerad 2008-05-21 22:04 av twinsofkaulitz




FAN TA ER!

Du tror du är något, men du är bara precis som alla andra. Lika jävla falsk och elak. Kallar folk för saker för att du tror att du är cool. Du tror att alla kommer se upp till dig bara för att du är elak mot de personer som ser annorlunda ut. Vad fan har de människorna gjort dig? Inte ett skit! Så låt dom va! Hur skulle du känna om folk kallade dig Jävla Emo! Eller Emoäckel? Det är inte så jävla kul. Föresten kan man inte va emo. Emo= Emotional Hardcore. Det är musik. Klädstilen är Fashioncore. Lär er det för fan era jävla fjortisar!

jag har själv råkat ut för detta för att jag har stilen och lyssnar på musiken, men jag höll ut.. :/





Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren twinsofkaulitz med Poeter.se id #22719 innehar upphovsrätten