Publicerad 2008-10-09 20:03 av Isobel
Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren Isobel med Poeter.se id #5482 innehar upphovsrätten
jag är den enda kvar i datasalen men ensamheten är ju som störst när man möter andra!!!!! jag tror jag känner minst av alla de glada känslor som finns att känna.
trygghet
rip it up-
här finns inget av mig som längre vill hållas helt
allt är himlens att trasa sönder
.
Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren Isobel med Poeter.se id #5482 innehar upphovsrätten