Publicerad 2008-10-09 20:03 av Isobel

jag är den enda kvar i datasalen men ensamheten är ju som störst när man möter andra!!!!! jag tror jag känner minst av alla de glada känslor som finns att känna.


trygghet

rip it up-

här finns inget av mig som längre vill hållas helt


allt är himlens att trasa sönder
.





Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren Isobel med Poeter.se id #5482 innehar upphovsrätten