Publicerad 2008-10-25 11:15 av lakrisfantomen
Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren lakrisfantomen med Poeter.se id #17733 innehar upphovsrätten
Det enda som tröstar är att jag inte är ensam om det.
Jag känner mig så ful och obetydlig ibland. Det enda som tröstar är att jag inte är ensam om det.
Vad gör jag egentligen här? Bland galna hippies på söder och äckliga brats på östermalm.
Jag har inte förändrat världen, och den har inte flrändrat mig.
Jag kommer inte lämna ett stort avtryck någonstans.
Det enda som tröstar är att jag inte är ensam om det.
Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren lakrisfantomen med Poeter.se id #17733 innehar upphovsrätten