Det här har jag inte kommit på själv! only so you know ! Jag tog texten från låten simple plan - welcome to my life , och försökte så gott som jag kunde att gör om den till svenska ^^ Jag tycker att texten är så bra!
välkommen till mitt liv
Har du någonsin kännt för att bara bryta ihop? Har du någonsin kännt dig utanför ?
Som om att du inte passar in. Och att ingen förstår dig Har du kännt att du bara vill bara försvinna iväg ? Låser du in dig i ditt rum med radion på så högt så att ingen hör dig skrika.
Nej du vet inte hur det är , när inget känns bra, du vet inte hur det är att vara som jag.
Vill du vara som en annan ? Är du trött på att vara utanför? Är du desperat på att finna något mer , innan ditt liv är över , är du fast i en värld du hatar ? Är du trött på folket runt omkring dig? Med deras stora fejka leendé och deras dumma lögner, som inom dig blöder
Nej du vet inte hur det är , När inget känns bra , du vet inte hur det är att vara som jag
Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren melovesyou med Poeter.se id #25828 innehar upphovsrätten