Publicerad 2008-12-19 17:06 av Joar

see you at the bitter end


haha du är så förskönad!! så HYPAD! men

våra vägar möts, igen
norr om norr om kaos
jag sa: vi ses igen
när gudarna
har samlat sina tankar

jag sa: gå
älskling gå
och ta konsekvenserna med dig





Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren Joar med Poeter.se id #7141 innehar upphovsrätten