Publicerad 2009-04-06 20:42 av en_kaospassagerare




var jag?



jag håller en hand

från klippan
så fokuserar jag bara på
att hålla kvar...

tänker tillbaka på allt...

vackert
dåligt

vad hade vi?
vilka var vi?
var jag?

plötsligt tappar jag taget





Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren en_kaospassagerare med Poeter.se id #27144 innehar upphovsrätten