Publicerad 2009-09-15 21:51 av elinbelin




Vad ska jag göra?




Ibland känner jag mig så tom













förutom den där kalla kulan
av oro i magen..





Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren elinbelin med Poeter.se id #24721 innehar upphovsrätten