Publicerad 2009-08-02 18:41 av -October-
Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren -October- med Poeter.se id #28640 innehar upphovsrätten
...
Mina tårar.
Vad lyssnar jag på?
Jag lyssnar på mina tårar
Om de nu kan höras...
Jag lyssnar på mina tårar som en för en tar sig ner för kinderna, blöter ner mitt bleka ansikte.
De viskar saker till mig
-Gråt bara, gråt. Du har rätt att gråta för den du älskar, du har rätt att bli berörd av en sådan skönhet, du har rädd att drömma-
Och drömmer gör jag...
Drömmer, gråter, drömmer igen
Det är så vackert.
Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren -October- med Poeter.se id #28640 innehar upphovsrätten