Publicerad 2009-08-08 14:52 av anajsn




Jag vill fråga och jag vill veta.

går det att förlora
någonting man inte har?

går det att älska
någonting man aldrig har haft?

går det att andas
när man inte har några lungor?


går det att le
med ett krossat hjärta?





Texten är utskriven från Poeter.se
Författaren anajsn med Poeter.se id #26066 innehar upphovsrätten