Redan medlem?
Logga in
Dagbok
Dagbok - Januari 2011
|
Söndag den 23 Januari 2011
Den strama korsettenNu har jag äntligen hittat hit till ett ställe där jag kan få uttrycka mig precis som jag vill utan att någon annan ska lägga sig i.Här kan jag få må så dåligt jag vill utan att någon som tror sig känna mig ska berätta för mig att jag inte får må dåligt. Så många ifrågasätter psykisk lidande jag och undrar hur de lyckats slinka igenom så lätt hur någon kan säga att de inte har mått dåligt och velat dö iallafall för stunden, dagen, dagarna, ända tills man måste försöka se nått positivt igen med det liv som man lever. Just nu är det en kramp i hela framsidan och ryggen känns som att jag har en jättestram korsett på mig och som att jag inte får luft. Det är outhärdligt och egentligen vill jag bara lägga mig igen, somna bort från detta.Tror inte jag går till jobbet i morgon inte i detta skicket "hjälpa ändra människor my ass" Finns ingen rättvisa Men det finns tillfälliga gömställen. |
2014augusti (2)mars (1) februari (1) januari (1) 2011januari (1) |