Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 

Döden


Ja, kanske är döden
likt en längre natts sömn

men jag tror att man känner sig
väldigt vaken





Fri vers av Mikael Lövkvist
Läst 604 gånger
Publicerad 2006-09-10 19:23

* Spara bokmärke
* Kommentera text
* Privat textkritik
* Skriv ut
* Spara som PDF


Bookmark and Share


Bjarne Nordbö
Där satte du pricken över iet.
2007-11-09

Gunwale
Ja, det är nog nu vi sover! Det har jag en stark känsla av... Vi drömmer, och några är bra på att sätta ord på drömmarna... och vissa av dem vet och andra vet inte: att vi drömmer
2006-09-11





  < Nästa text
< Föregående