Redan medlem?
Logga in
PSYKOLOGISK MARKNADSFÖRINGSPOLITIKDen massmediala marknadsföringen är likt agnet på kroken för att få den uppmärksamhet producenten anser sin produkt vara betjänt av. Det gäller då att det finns en lämplig kundkrets,och att produkten motsvarar förväntningarna hos kunden. Nu finns det ju gott om folk som inte vet riktigt vad de vill ha och behöver,och det är där den psykologiska marknadsföringen har en betydande och avgörande inverkan om den ska lyckas få några kunder. Detta gäller politik,religion,mode,teknologi,litteratur,konst,film,musik mm likaväl som en ny modern diagnos marknadsförs av läkemedelsindustri och psykiatriker. Har man bara en personlighet med eget tycke och smak,så genomskådar man nog det mesta bakom fasaderna.
Övriga genrer
(Essä/Recension)
av
Notarius publicus:Sten Wiking
Läst 271 gånger och applåderad av 1 personer Publicerad 2017-04-14 01:35 |
Nästa text
Föregående Notarius publicus:Sten Wiking
Senast publicerade
ANTI-SEMITISM HAS BECOME A JOKE WHICH STAND-UP COMEDIANS.... SACREMENT SAKRAMENT SVENSKA AKADEMIENS ORDLISTA ÖVER SVENSKA SPRÅKET PRESIDENTKANDIDAT MED HJÄRTAT PÅ RÄTT SIDA AV MÄNSKLIGHETEN KÄRLEKENS BLANDNING SKRIVARLYAN ONSDAG 1 MAJ-24 I MÖRKRET SER MAN LJUSET OCH I LJUSET SER MAN MÖRKRET Se alla |