kan du se röken
från glöden som än ligger kvar
vår sotsvarta öken
där sagornas skog en gång var
åh jag vill att du ska hitta massa fel på mig
ställa skithöga krav
sedan tynga alla önskningar med blanka nej
tills att min själ stänger av
Ååhh..
allt som vi bränner
allt vi förstör
en dröm i sänder
vissnar och döör , Yeah!
klandra varandra
i vardagsbestyr, åhh
Skrika -men duu rå" och spela martyr
åhh..
du gnisslar tänder
full som en jävla demon
för vad som än händer
delar vi skyhöga lån
åhh
jag tror det blivit dags att skaffa barn med dig
att låsa in i vår borg
en unge vi kan slå som typ ser ut som mig
så ärva ner våran sorg
åhh..
allt som vi bränner
allt vi förstör
en dröm i sänder
vissnar och döör, yeah!
helt utan vänner
isolation, åhh
grå persienner
häftstift i skon, åhh
-
i en kall och trälig evighet
missunnsamhetens gruuuuund
åhhh...
-
allt som vi bränner
allt vi förstör
en dröm i sänder
vissnar och döör , Yeah!
en i kuvösen
än utan sår, åhh
hoppas en säkring i proppskåpet går
åhh
allt som vi bränner
allt vi förstör
en dröm i sänder
vissnar och döör
allt som vi bränner
allt vi förstör...
:)