Redan medlem?
Logga in
Utställningar
Akrylmålningar
« Föregående
Nästa »
|
Kommentarer
|
« Föregående
Nästa »
|
Kommentarer
|
Jättefina målningar HAr du haft någon utställning?
Jag tycker du har en förmåga att låta färgerna lysa klara, var och en för sig. En fantastiskt fin färgkomposition som bara blir bättre ju längre man ser på den.