Redan medlem?
Logga in
Utställningar
Akrylmålningar
« Föregående
Nästa »
|
Kommentarer
|
« Föregående
Nästa »
|
Kommentarer
|
Denna målning berör mig starkt.
Jag upplever smärtan
Tack för jag fick vandra runt bland
alla dina fina mälningar
En mycket vacker bild, trots namnet. Det blå är verkligen blått.
De vita "stickorna" associerar jag med Jesu törnekrona. Eftersom jag vet att du inte är religiös förstår jag att det inte är medvetet. Då blir det ändå bättre. En av dina bästa.