Redan medlem?
Logga in
|
www.demolitiondoll.blogg.se
Jag står kvar vid vägkantenVåra misstag tycks bli för stora
Fri vers
av
Demolition Doll
Läst 209 gånger och applåderad av 1 personer Publicerad 2010-06-29 23:17 |
Nästa text
Föregående
Demolition Doll |