Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 
www.demolitiondoll.blogg.se


Allting blir lite lättare med en dl socker

Jag vill att allting ska vara sockersött. Att dagar som den här ska förbli mitt liv. Då ingen olycka och misströstan tycks nå mina dansande fötter. Då man med endast ett nattlinne och knästrumpor och en stor rosett på huvudet äter små cupcakes medans man tittar på söt anime med förälskade små figurer och blyga känslor. Då allt är ett stort leende och ett fnitter så sött att det knastrar i tänderna.
Med japanska ord om kärlek och känslor dansar jag och låtsas sjunga med till ord jag inte vet hur de uttalas. Att kunna fnittra och titta upp blygt genom långa lösögonfransar när någon tilltalar mig. Om livet var gjort av socker och strössel, skulle du vara min rosa kristyr.




Fri vers av Demolition Doll
Läst 232 gånger och applåderad av 2 personer
Publicerad 2010-07-14 23:57



Bookmark and Share


    imnotfinished
åh det vill jag med! låter minst sagt fantastiskt :)
2010-07-14
  > Nästa text
< Föregående

Demolition Doll
Demolition Doll