Redan medlem?
Logga in
|
www.demolitiondoll.blogg.se
Allting blir lite lättare med en dl sockerJag vill att allting ska vara sockersött. Att dagar som den här ska förbli mitt liv. Då ingen olycka och misströstan tycks nå mina dansande fötter. Då man med endast ett nattlinne och knästrumpor och en stor rosett på huvudet äter små cupcakes medans man tittar på söt anime med förälskade små figurer och blyga känslor. Då allt är ett stort leende och ett fnitter så sött att det knastrar i tänderna.
Fri vers
av
Demolition Doll
Läst 232 gånger och applåderad av 2 personer Publicerad 2010-07-14 23:57
|
Nästa text
Föregående
Demolition Doll |