Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 

mitä pienistä






jokainen on runoilija

mitä vain voi kirjoittaa

kadulla hymyillen voi kulkea

mitä nyt pienistä

jos vähän nauraisin












Fri vers av Juki Jai-Mai
Läst 225 gånger och applåderad av 1 personer
Publicerad 2011-03-10 18:05



Bookmark and Share


  Mr Lindemann VIP
Bra vännen, tänkt och skrivet samt satt på pränt. Ger läsupplevelse. Fint innehåll. Uderbart och så. Smärtsamt sant. Applåderar texten. Inser det fina. Bra upplagt. kreativ insatts. Känner mig lite känslosam efter läsningen. Känsligt med viss råhet. Snyggt komponerat. Visuellt starkt. Ger med sig. Spännande upplägg. Eventuellt lite för lite konsens. Ger uttrycksfulla bilder. Lite svårläst.
2011-03-10
  > Nästa text
< Föregående

Juki Jai-Mai