Redan medlem?
Logga in
|
Denna skrev jag när jag var 12år gammal, nu är jag 17. Denna berättar hur tufft det är för en 12 år gammal tjej med funktionshinder.
Problem barnetJag rycker till när mamma smäller igen boken och går ut.
Fri vers
av
Esteten
Läst 331 gånger och applåderad av 9 personer Publicerad 2013-11-13 08:29
|
Nästa text
Föregående
Esteten |