Redan medlem?
Logga in
|
Ja, jag är existentialist och tror på ödet, på att allt som händer är meningsfullt och formar mig till den jag är.
MeningDet finns en mening med allt som sker
Bunden vers
av
Jeanne-Marie
Läst 402 gånger och applåderad av 1 personer Publicerad 2016-12-21 17:52 |
Nästa text
Föregående
Jeanne-Marie |