Redan medlem?
Logga in
|
skrev 8.12. 2007 då måste jag ha mått dåligt levde på hoppet
en stjärna.föll ner från himmelen.
Prosa
av
siv birgitta.a.
Läst 101 gånger och applåderad av 1 personer Publicerad 2020-11-10 16:33
|
Nästa text
Föregående
siv birgitta.a. |