Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 
just nu är läs på alla sjukdomar ,att jag är en riktig klant som råkar ut för alt


ge mig bara tur.

i morgon är det .
i vecka sen jag ,'
inte kan gå på foten.
får gå på hällen
är så les på alt.
tur jag har minna kryckor kvar.
får börja dagen med kryckor,
gå bakom huset med hunden.
fattar inte att jag .
har otur med allting.
vill inte till akuten-
är läs på sjukhus.
har sprungit i 5 år nu.
tror att en förbannelse vilar över mig.
jag ber bara giv mig styrka. så jag orkar .
i bland vill man bara lägga sig .
aldrig öppna sina ögon i gen.
jag orkar inte ha ont längre .
giv mig bara frid och ro .
av siv birgitta

















Prosa av siv birgitta.a. VIP
Läst 121 gånger och applåderad av 1 personer
Publicerad 2020-11-12 16:32



Bookmark and Share


  AiA Maria den fria
Sänder ljus o önskar att det når!

Tack!
2020-11-12
  > Nästa text
< Föregående

siv birgitta.a.
siv birgitta.a. VIP