Redan medlem?
Logga in
|
skrev i dag har ont i foten . kan knappt gå .kraften rinner ut. i morgon måste alt vända
mörka tunnlar 2020känns som jag går..
Prosa
av
siv birgitta.a.
Läst 110 gånger och applåderad av 1 personer Publicerad 2020-11-13 13:27
|
Nästa text
Föregående
siv birgitta.a. |