Redan medlem?
Logga in
Texten var som svar på tal, då någon fann mitt sätt att skriva var en smula ålderdomligt. Jag vill här tillägga att vem som helst kan försöka att skriva en novell eller en dikt, utan att använda annat än just verb, adjektiv, substantiv. Svar på tal
Prosa
av
lodjuret/seglare
Läst 80 gånger Publicerad 2025-04-27 03:24 |
Nästa text
Föregående
lodjuret/seglare
Senast publicerade
Kommentar på en text (3295) bara rim Något litet om människans bord Kommentar på en text (3294) bara ord Oss boksamlare emellan (Version C) Skall en åka någonstans, så varför inte dit? Kommentar på en text (3293) bara ord Kan de vilka kremeras 'vända sig i gravens djup'? Är allting en mans fel?
Se alla
|