Redan medlem?
Logga in
|
En text som jag till en början inte var så nöjd med. Den kändes något framtvingad & när jag tänker efter påminner den lite om "Att dö som en svan" (eller så är det bara termen "repeat"?) Nåja, det är bara en "kladd" så döm själva
Allt tycks gå på repeatAllt tycks gå på repeat Allt är som vanligt Ändock är inget som sig bör
Fri vers
(Fri form)
av
Masterlord
Läst 90 gånger och applåderad av 2 personer Publicerad 2025-05-20 12:59
|
Nästa text
Föregående
Masterlord |