Redan medlem?
Logga in
Dag 3 utan Jose
Apatisk, oberäknelig, viljelös
Alltså utan I mina tankar, känslor, och skrivande
Man ska inte förklara saker i poesi, måste vara abilify
Nej jag börjar tröttna
En apatisk tomhet
Jag skriver om allt möjligt och det är äkta
Men en apatisk tomhet med viljelös
Apatisk tomhet
Tänker inte ens ''tänk om hon skriver tillbaka''
Skapa | Skriva
av
Page Goldenboy
Läst 55 gånger och applåderad av 1 personer Publicerad 2025-05-21 21:32 |
Nästa text
Föregående
Page Goldenboy
Senast publicerade
Hur pass viktigt är det att vara uppriktig? hear what your're thinking, can't feel what you're saying miner for truth and delusion: Steely Dan / Tarantino ''Tjena, trygg o nöjd?'', ''Tjena, trygg o nöjd?'' Snubbla snyggt it's a warm one When I’m rich and famous, this is where I did my writing2526 Copenhagen at seven
Se alla
|