Dag 36 med/utan Jose
Vill, väl, göra dagligen. Fullt upp med arbete idag, professionellt, och personligt. Skrivande det. SAKTA. SAKTA. SAKTA. SAKTA. SAKTA. How is your mixed episodes/delusions going Isak? Nä men ganska uppspelt nu, är på någorlunda bra humör(, och ja jag är på bra humör ibland). Lyckades få i mig lite Gevalia kaffe. Alltså kroppen säger emot, är nog för jag sover så lite, därför. Jose babe. Jah en offentlig sak. Inte alltid. Jah är Gud i rastafari så i guds company är vi bra. Om det är ok att säga så. Fantastiskt. Verkligen uppmärksammad text meriter. Nämen jag ska Inte vara på redaktionen men jag skämtar ibland. A ja fått mycket gjort idag som sagt va. Med/Utan Jose jag tror jag faktiskt har en del trogna läsare som undrar vad som händer. Jag har koll på läget. På riktigt. Det kan vara något mixed episode (manic/depression) men inte delusions. däremot ......... har ingen riktigt aning vad som händer, och det har inte; blivit, tanken heller. Men jag gör inte dessa för att slösa nåns tid, och dem är bra för mig.
Skapa | Skriva
av
Page Goldenboy
Läst 36 gånger Publicerad 2025-06-23 23:24 |
Nästa text
Föregående
Page Goldenboy
Senast publicerade
miner for truth and delusion: Steely Dan / Tarantino ''Tjena, trygg o nöjd?'', ''Tjena, trygg o nöjd?'' Snubbla snyggt it's a warm one When I’m rich and famous, this is where I did my writing2526 Copenhagen at seven The truly good and smart more drugs appear in America's upper-class than lower-class
Se alla
|