Redan medlem?
Logga in
|
Bara en enkel aforism om livet
Om dödenTur att inte vi levde förr, då hade jag varit död nu.
Övriga genrer
(Aforism)
av
inathreepiecesuit
Läst 147 gånger och applåderad av 2 personer Publicerad 2025-11-21 11:22
|
Nästa text
Föregående
inathreepiecesuit
Senast publicerade
i samtiden i sömn i väntan nitlott papegojan dålig rytm vårväder vårtecken
Se alla
|