Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 

anfall på natten 1 30 i soffan satt mig upp.

hade varit vaken sen 24 00 kunde inte sova hade problem med andning o ögon
hade problem med halsen det kliade i ögonen jag vet det är det hon röker . det är inga vanliga ciggfick sitta o andas andas o flåsa när anfallet är över vill bara döda käringen har sagt åt henne så många gånger öppnade balkongen halv 2 i natt a inge då men så fort hon röker i dag så jag inte kan andas så säger jag till blev väkt igen på morgonen gick uppför at slippa den dåliga energin i går satt jag i köket hela dan till- klockan 15 00 så fort jag kommer in i stora rumet brjar honröka varja kvar var 15 minut dygnet runt känner bara att jagblir på så dåligt humör hur skall man bli av med det problem hon har hållt på sen sommar juni juli det är bara jag som söger ifrån jag har rätt att andas jag vet jag har rätt senhar jag ett hemsk humör ..
när dom jävlas med mig det är väl därför jag klarat alla motgångar i livet - birgitta- 17 12 2025 tid 9 08onsdag




Prosa av siv birgitta.a. VIP
Läst 33 gånger
Publicerad 2025-12-17 09:09



Bookmark and Share

  > Nästa text
< Föregående

siv birgitta.a.
siv birgitta.a. VIP