|
Föregående verision...
http://www.poeter.se/viewText.php?textId=259898 Den börjar väl nu närma sig den slutliga formen.. men skulle ändå behöva mer konstruktiv kritik - tidslinjefel, syftingsfel osv osv Dans på mormors logeUngarna i bilen sa - är vi framme snart Du och dina ungar, jag och mina barn Med vinden följde dofter som hav och salt och tång Jag får läsa sagor i mormors gamla hus REF Det är dans på mormors loge på Äspholm är det fest
De kommer för att festa som nästan varje år Så vi går ner till udden min arm är om din rygg Vi tar av alla kläder nästan som en rit REF
Fri vers
av
Roger
Läst 593 gånger och applåderad av 6 personer Publicerad 2009-07-08 19:32
|
Nästa text
Föregående
Roger |