Redan medlem?
Logga in
|
Den här skrev jag ..inte alls så gammal..men jag tycker den stämmer rätt så bra nu med...
Gud som haver...Gud som haver barnen kär
Fri vers
(Prosapoesi)
av
Anna Nyman
Läst 256 gånger Publicerad 2010-06-07 18:39 |
Nästa text
Föregående
Anna Nyman |