Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 

Botemedel...

Det bästa botemedlet...
har jag märkt...
när jag som sämst mår...
är...
förlåt mig...
när jag ser
eller hör
andra som har det så mycket värre
Då tänker jag...
Fy farao....
vad jag ändå har det bra...
sluta gnäll
och se allt du har...




Fri vers (Prosapoesi) av Anna Nyman VIP
Läst 231 gånger och applåderad av 3 personer
Publicerad 2010-06-18 19:58



Bookmark and Share


  firefire
sanna ord det där!
2010-06-24
  > Nästa text
< Föregående

Anna Nyman
Anna Nyman VIP