Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 

Drömma...

Tänk...
att jag har ...
blivit... det jag blivit
Det hade jag aldrig tänkt
Jag hade tänkt något helt annat
Det jag tänkte på då...
tänker jag inte alls i dag
Men ...
jag har ändå samma drömmar
Dom... tänker jag på varje dag
Undrar...
om dom alls ska bli av
Eller...
om jag bara ska lägga av...
att drömma
Många är ändå förlorade
Och det gör så ont...
att bara få drömma....




Fri vers (Prosapoesi) av Anna Nyman VIP
Läst 243 gånger och applåderad av 2 personer
Publicerad 2010-06-18 20:45



Bookmark and Share


  Isak
Underbart!
Fin reflektion.
2010-06-18
  > Nästa text
< Föregående

Anna Nyman
Anna Nyman VIP